Το Newsletter Marketing είναι ένας από τους εύκολους και γρήγορους τρόπους επικοινωνίας μιας επιχείρησης με το κοινό. Η σωστή σχεδίαση και στοχοποιημένη αποστολή των e-mail της εταιρίας σας προς τους στους πελάτες σας, αποτελεί στρατηγική μέθοδο για την προώθηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Τα Newsletters δεν προτρέπουν αποκλειστικά την αγορά προϊόντος, αλλά παρέχουν πληροφορίες για τα προϊόντα, ειδικές προσφορές ακόμα και νέα της επιχείρησής σας.

Καμπάνιες Email Marketing

Αν και έχουν στόχο να ενημερώσουν αρχικά, η αποστολή τους γίνεται κυρίως για να προκαλέσουν το ενδιαφέρον του παραλήπτη, προκειμένου να προβεί σε οποιαδήποτε αγορά-συναλλαγή με την εταιρία σας. Έτσι αποτελεί την πιο γρήγορη, άμεση και οικονομική διαφήμιση μιας επιχείρησης.

Πριν στείλετε οποιοδήποτε newsletter, θα πρέπει να δημιουργηθεί μια λίστα επαφών που θα ενδιαφέρονται πραγματικά να μαθαίνουν νέα της επιχείρησης σας και όχι απλά να βομβαρδίζονται καθημερινά από πληροφορίες που δεν τους προκαλούν κανένα ενδιαφέρον αλλά μόνο δυσανασχέτηση. Ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσετε αυτή τη λίστα είναι να ζητάτε τα στοιχεία (ονομ/νυμο, e-mail κτλ.) των ήδη πελατών σας αλλά και όσων απλά έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον, επιβεβαιώνοντας τους για τη μη δημοσίευση των προσωπικών τους στοιχείων.

If #socialmedia is the cocktail party, then #emailmarketing is the ‘meet up for coffee’. The original 1 to 1 channel.
Erik Harbison

Παράλληλα, στέλνοντας ένα newsletter μπορείτε να ενημερώνετε όλα τα social media της επιχείρησής σας twitter, facebook κ.α. ώστε να καλύψετε όλους τους τρόπους προσέγγισης μέσω διαδικτύου.

Μετρήσιμα αποτελέσματα

Σημαντικό είναι το γεγονός οτι με αυτό τον τρόπο χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης της επιχείρησής σας με τον πελάτη, που ανοίγει το δρόμο για μελλοντικές αγορές αλλά παράλληλα βελτιώνεται και η θέση σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SEO), με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο αριθμός των εν δυνάμει πελατών.

Ταυτόχρονα για κάθε καμπάνια σας λαμβάνεται λεπτομερή αναφορά για τα αποτελέσματα Email Marketing (πόσα email ανοίχτηκαν, πόσοι χρήστες ήρθαν στην ιστοσελίδα σας κτλ.)